sobota, 24 maja 2008

24 Maja

Sesja pełną parą.
Dlatego niewiele się tu dzieje.
Opowiedzieć chciałbym jednak o pewnej historii, która mnie dziś zabiła.
Byłem w kuchni piętrowej, był tam też mój współlokator.
Miał na sobie bluzę w gwiazdki i serduszka, przynajmniej z przodu.
A potem zobaczyłem tył tej bluzy. Zapytałem się, czy rozumie co tam jest napisane.
Powiedział, że nie.
Ręce mi opadły najniżej jak się dało.
W galerii w nowym katalogu "kretyństwa i debilizmy" będę umieszczał zdjęcia związane z tematem katalogu.
Dziś pierwszy odcinek a w nim dwa zdjęcia: przód i tył tej samej bluzy.
Podziwiajcie:

http://picasaweb.google.com/MaciekKubik/KretynstwaIDebilizmy/photo#5203916340662824322

A teraz coś na deser.
Co by było, gdyby świat był jak japońska animacja:

http://www.joemonster.org/art/9179/Gdyby-rzeczywistosc-byla-jak

I to tyle na dzisiaj, bo po tym co zobaczyłem, to wszystko jest błahe.

Pozdrawiam.

2 komentarze:

Agata pisze...

co tam jest napisane z przodu tej bluzy?? serduszko, wiem, ale czy napis istotny dla podniesienia poziomu idiotyzmu bluzy? :)

Maciekkubik pisze...

jakieś głupawe tekściki, ale raczej bez znaczenia. Napisy stanowią tutaj raczej element graficzny niż miałyby nieść jakąś treść.
Ale dlaczego pierwsza wojna światowa?
Nigdy tego nie zrozumiem.